Вчителі-новатори

Дрига Микола Вікторович, вчитель предмету «Захист Вітчизни» Бутенківської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Дольд-Михайлика, вчитель вищої категорії, старший вчитель.
Тема досвіду: «Навчально-методичний комплекс «Захист Вітчизни» як освітньо-виховне середовище формування особистості старшокласників».

video
Мигуля Микола Васильович, вчитель фізичної культури Бутенківської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Дольд-Михайлика, вчитель вищої категорії, вчитель-методист.
Тема досвіду: «Школа олімпійського руху».
video
Ісаєва Олена Олександрівна, учитель української мови та літератури Солошинської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст вищої категорії.
Фепа Ольга Євгеніївна, вчитель математики Білицької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, вчитель вищої категорії, вчитель-методист.
Автор та співавтор 9 посібників, лише протягом 2012-2014 рр. нею видано посібники: «З думою про прекрасний світ» (526 ст.), «За сторінками календаря» (558 ст.) та в співавторстві з Лубенською Н.І. – «Методика проектів – це методика ХХІ ст.» (130 ст.), «Патріарх української автоматики» (42 ст.).


Ганжа Тетяна Василівна, директор Руденківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новосанжарської районної ради.


Дігтяр Андрій Васильович, директор Кунцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новосанжарської районної ради


Білоцерківець Тетяна Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель історії Кунцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новосанжарської районної ради, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель.
Лях Світлана Анатоліївна, учитель англійської мови Руденківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новосанжарської районної ради, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист.



Мостова Олена Вікторівна, учитель музики Руденківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новосанжарської районної ради, спеціаліст І кваліфікаційної категорії, старший учитель.



Емоційний потяг - Мостова О.В. from blogrmk


Пархоменко Оксана В’ячеславівна, учитель  української мови та літератури Новогалещинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, вчитель вищої категорії.
Тема досвіду: «Розвиток творчого потенціалу учнів на уроках словесності засобами сучасних педагогічних технологій».

Матвієць Інна Іванівна, учитель історії Новогалещинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, вчитель вищої категорії.
Тема досвіду: «Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку».

Троцько Ірина В’ячеславівна, учитель іноземної мови Новогалещинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів,  вчитель вищої категорії.
Тема досвіду: «Розвиток пізнавальної активності учнів в процесі впровадження інформаційних технологій на уроках англійської мови».

Заворотна Оксана Леонідівна, учитель початкових класів Новогалещинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, учитель вищої категорії, старший учитель.
Тема досвіду: «Активізація процесу пізнання дітей молодшого шкільного віку інтерактивними технологіями навчання».

Безугла Світлана Олександрівна, учитель фізики та інформатики Новогалещинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, учитель вищої категорії, старший учитель.
Тема досвіду: «Застосування елементів проблемного навчання на уроках фізики».

Тесленко Світлана Степанівна, учитель біології та хімії Оленівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель вищої категорії.
Тема досвіду: «Формування науково-дослідницьких компетенцій учнів у процесі вивчення біології».

Павлюк Віталій Сергійович, вчитель історії Бреусівської  ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель вищої категорії, вчитель-методист.
Тема досвіду: «Інноваційні технології формування предметних компетентностей на уроках історії».

Савенко Людмила Олександрівна. вчитель біології Бреусівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель вищої категорії.
Тема досвіду: «Нові підходи до викладання шкільного курсу біології.»

Іванко Валентина Миколаївна, вчитель початкових класів Мануйлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії».
Тема досвіду: «Використання здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі початкової школи як комплексна умова успішного розвитку молодших школярів».
 

Немає коментарів:

Дописати коментар